Zum Hauptinhalt springen
Preispirat

Kundenmanagement

  • Akquise@B2B: Neukundengewinnung im digitalen Zeitalter

    Akquise@B2B: Neukundengewinnung im digitalen Zeitalter

    17,64 €18,95 €
    7% Sale
  • Event Logbook/Tracker for Vendors: Record The Day! Record the weather, sales, expenses, team members, and more. Great tool for Fairs, Farmers Markets, Festivals and more.

    Event Logbook/Tracker for Vendors: Record The Day! Record the weather, sales, expenses, team members, and more. Great tool for Fairs, Farmers Markets, Festivals and more.

    9,19 €
  • The Customer Support Handbook: How to Create the Ultimate Customer Experience for Your Brand

    The Customer Support Handbook: How to Create the Ultimate Customer Experience for Your Brand

    12,19 €
  • FOREX 1x1: Devisenhandel für Anfänger

    FOREX 1x1: Devisenhandel für Anfänger

    10,16 €
  • Story Brand: Wie Sie mit starken Geschichten Ihre Kunden überzeugen

    Story Brand: Wie Sie mit starken Geschichten Ihre Kunden überzeugen

    15,78 €16,95 €
    7% Sale
  • Transform IT Service Delivery with Second-Generation Service Desk: Applying Customer Service Practices to Improve Digital Value Delivery

    Transform IT Service Delivery with Second-Generation Service Desk: Applying Customer Service Practices to Improve Digital Value Delivery

    15,99 €
  • Zurück in die Warteschleife, Arschloch!! Das derbe Fluchmalbuch für gestresste Callcenter-Agenten: Lustiges Schimpfwörter-Malbuch zur Entspannung und ... und den telefonischen Kundendienst.

    Zurück in die Warteschleife, Arschloch!! Das derbe Fluchmalbuch für gestresste Callcenter-Agenten: Lustiges Schimpfwörter-Malbuch zur Entspannung und ... und den telefonischen Kundendienst.

    11,90 €
  • Your Call is Important to Us: a beginner’s guide to the contact center and customer experience technologies

    Your Call is Important to Us: a beginner’s guide to the contact center and customer experience technologies

    6,94 €
  • Profit-Driven Customer Service: Tuning and Exploiting a Necessary Function So It Multiplies Profit (Profit-Driven Series)

    Profit-Driven Customer Service: Tuning and Exploiting a Necessary Function So It Multiplies Profit (Profit-Driven Series)

    42,80 €
  • Great Customer Service Over the Telephone (Customer Service Training Series)

    Great Customer Service Over the Telephone (Customer Service Training Series)

    13,25 €
  • Kunden Organisations buch: Eine großartige Möglichkeit, Informationen über Ihre Kunden und Klienten zu verfolgen und zu protokollieren, Kundentermin-Management-System und Tracker.

    Kunden Organisations buch: Eine großartige Möglichkeit, Informationen über Ihre Kunden und Klienten zu verfolgen und zu protokollieren, Kundentermin-Management-System und Tracker.

    8,32 €
  • The Service Culture Handbook: A Step-by-Step Guide to Getting Your Employees Obsessed with Customer Service

    The Service Culture Handbook: A Step-by-Step Guide to Getting Your Employees Obsessed with Customer Service

    15,14 €
  • Kundenbindung (Taschenguide)

    Kundenbindung (Taschenguide)

    2,69 €6,90 €
    61% Sale
  • Call Center Operation: Design, Operation, and Maintenance (English Edition)

    Call Center Operation: Design, Operation, and Maintenance (English Edition)

    38,16 €
  • Advice from a Call Center Geek: Rethinking Call Center Operations

    Advice from a Call Center Geek: Rethinking Call Center Operations

    21,32 €
  • Call Center Customer Service Superstars: Six attitudes that bring out our best

    Call Center Customer Service Superstars: Six attitudes that bring out our best

    15,26 €
  • Weinmarketing – Das Praxishandbuch: Marketingpraxis und Anwendungen der neuen Medien für Weinerzeuger und Weinhändler

    Weinmarketing – Das Praxishandbuch: Marketingpraxis und Anwendungen der neuen Medien für Weinerzeuger und Weinhändler

    13,95 €24,95 €
    44% Sale
  • The AI-First Customer Support Playbook: A Practical Guide to Designing, Deploying, and Evolving AI Agents in Modern Support Workflows

    The AI-First Customer Support Playbook: A Practical Guide to Designing, Deploying, and Evolving AI Agents in Modern Support Workflows

    12,79 €
  • Band3 - Verkaufs Psychologie Heute (Online Verkauf und Marketing und Verkaufs Psychologie 2)

    Band3 - Verkaufs Psychologie Heute (Online Verkauf und Marketing und Verkaufs Psychologie 2)

    9,99 €
  • Telefonverkauf mit noch mehr Power: Kunden gewinnen, betreuen und halten

    Telefonverkauf mit noch mehr Power: Kunden gewinnen, betreuen und halten

    2,99 €
  • Rock 'N Roll Customer Service

    Rock 'N Roll Customer Service

    30,40 €
  • Seniorenpflege zu Hause: Ein Leitfaden für Angehörige

    Seniorenpflege zu Hause: Ein Leitfaden für Angehörige

    12,99 €
  • Twenty Ways to Improve Customer Service (Quick Read)

    Twenty Ways to Improve Customer Service (Quick Read)

    18,46 €
  • Public Relations For Dummies (For Dummies (Business & Personal Finance))

    Public Relations For Dummies (For Dummies (Business & Personal Finance))

    21,40 €
  • Boutique Hotel Alchemy: Liberating The Power of Design for Enhanced Reviews, Revenue, and Reputation

    Boutique Hotel Alchemy: Liberating The Power of Design for Enhanced Reviews, Revenue, and Reputation

    19,09 €
  • Webmasters For People (Websites For People)

    Webmasters For People (Websites For People)

    30,17 €
  • Customer Experience: Wie ein gutes Gefühl mehr verkauft als alle Marketing-Tricks zusammen

    Customer Experience: Wie ein gutes Gefühl mehr verkauft als alle Marketing-Tricks zusammen

  • Wie werde ich erfolgreicher Einzelunternehmer? Tipps fürs erste Business

    Wie werde ich erfolgreicher Einzelunternehmer? Tipps fürs erste Business

    1,03 €
  • The Supernova Advisor: Crossing the Invisible Bridge to Exceptional Client Service and Consistent Growth

    The Supernova Advisor: Crossing the Invisible Bridge to Exceptional Client Service and Consistent Growth

    31,95 €
  • Vertrieb 4.0: Das blaue Buch für erfolgreichen Verkauf im digitalen Zeitalter

    Vertrieb 4.0: Das blaue Buch für erfolgreichen Verkauf im digitalen Zeitalter

    8,55 €